NORMATIVA: Orde ETU/943/2017, do 6 de outubro, pola que se desenvolve o Real Decreto 897/2017, do 6 de outubro, polo que se regula a figura do consumidor vulnerable, o bono social e outras medidas de protección para os consumidores domésticos de enerxía eléctrica. (BOE nº 243 do 9/10/2017)
BENEFICIARIOS:
Beneficiarios do novo bono social eléctrico | ||||
Categoría | Límite de renda | Límite de consumo con bono social | Deconto sobre o PVP | Prazo de corte de subministro por impago |
Consumidores vulnerables | ||||
Familias vulnerables | Fam. sen menores con renda ≤ IPREM | Fam. con un menor e 2 veces o IPREM | Fam. con 2 menores e 2,5 veces o IPREM | – Sen menores: 1.200 Kwh/ano – Con un menor:1.680 Kwh/ano – Con 2 menores: 2.040 Kwh/ano | 25% | 4 meses |
Circunstancias especiais | Os limiares de renda anteriores incrementaranse en 0,5 veces o IPREM para as vítimas de violencia de xénero, do terrorismo e fogares con algún membro cunha discapacidade superior ao 33%. | |||
Familias numerosas | Sen límite | 3.600 Kwh/ano | 25% | 2 meses |
Fam. con pensións mínimas | Sen límite | 1.680 Kwh/ano | 25% | 2 meses |
Consumidores vulnerables severos | – Fam. con un 50% menos de renda que as familias vulnerables. – Fam. numerosas con rendas inferiores a 2 veces o IPREM – Fogares de pensionistas con rendas equivalentes ao IPREM | 40% | 4 meses | |
Consumidores en risco de exclusión social | Consumidores vulnerables severos atendidos polos servizos sociais. | 50% | Non poderá ser suspendido. Admón. autonómica ou local asume o 50 % da factura |
LUGAR DE PRESENTACIÓN:
A solicitude do bono social poderá realizarse a través dos seguintes medios, acompañada da documentación acreditativa:
- Por teléfono, a través do número dispoñible na páxina web do comercializador de referencia (COR). Este número será publicado tamén na páxina web da Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia.Neste caso, o consumidor deberá remitir a información xustificativa posteriormente por algún dos medios recolleitos neste apartado.
- Nas oficinas do COR, cando estas existan.
- Por fax ou a través da dirección de correo electrónico que comunique o COR na súa páxina web e na súa factura.
- Por correo postal na dirección que comunique o COR na súa páxina web e na súa factura.
- A través da páxina web do comercializador de referencia.
O formulario de solicitude deberá estar dispoñible na páxina web do COR, así como nas súas oficinas de atención presencial ao consumidor, cando estas existan.
CONSUMIDORES ACOLLIDOS AO BONO SOCIAL Á ENTRADA EN VIGOR DA ORDE:
Os consumidores de enerxía eléctrica que, á data de entrada en vigor a orde (10/10/2017) sexan beneficiarios do bono social, dispoñerán do prazo de seis meses (ata o 10/3/2018) para acreditar a condición de consumidor vulnerable. De non facelo no dito prazo, o bono social deixará de aplicarse a partir da primeira factura emitida, ou ben na factura inmediatamente posterior.
MÁIS INFORMACIÓN NOS SERVIZOS SOCIAIS MUNICIPAIS.